Lions Concert Vereeniging Nijmegen

LIONS CLUB NIJMEGEN
CONCERT VOOR OUDEREN EN MINDERVALIDEN ORKEST KONINKLIJKE LUCHTMACHT ZATERDAG 13 JANUARI 2024 OM 14.00 UUR

CONCERTGEBOUW DE VEREENIGING TE NIJMEGEN

Geachte lezer,

Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat het Lions Concert voor ouderen en mindervaliden zal worden gehouden op zaterdag 13 januari 2024 aanvang 14.00 uur, zoals gebruikelijk in het concertgebouw ‘De Vereeniging’ te Nijmegen.

Wederom zal het concert geheel belangeloos uitgevoerd worden door het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht (OKL).

Om het concert te kunnen organiseren zijn wij genoodzaakt per gast en begeleider een eigen bijdrage van € 6,50 te vragen.

Voor uw aanmelding ontvangen wij graag het bijgaande aanmeldingsformulier ingevuld terug. U kunt het formulier scannen (of foto maken) en vóór 15 december 2023 mailen naar: eelcodijksterhuis@gmail.com Graag hierbij vermelden: “inschrijving Lions Concert”.

In voorgaande jaren was de belangstelling voor het concert zo groot dat er meer aanmeldingen dan beschikbare plaatsen waren.
Bij teveel inschrijvingen hanteren wij de volgende spelregels:

• -  In beginsel zullen de deelnemers worden toegelaten in volgorde van aanmelding/betaling.

• -  Indien een organisatie een groot aantal deelnemers aanmeldt, dan behouden wij ons het recht voor het aantal te beperken.

• -  Indien uw aanmelding niet (volledig) kan worden gehonoreerd dan streven wij er naar u dit in december te laten weten.

Uw organisatie dient zelf het vervoer van de deelnemers van/naar de Vereeniging te regelen. Er zijn op het terrein geen parkeerfaciliteiten. De chauffeurs zullen dus in de buurt van het concertgebouw De Vereeniging moeten parkeren. Dat kan bijvoorbeeld op de ventweg aan de Oranjesingel, De Wedren of in de parkeergarage op het Keizer Karelplein.

Nadat u de kaartjes heeft ontvangen is uw inschrijving definitief.
    Wij hopen u op zaterdag 13 januari 2024 tussen 13.00 en 13.30 uur bij het concertgebouw te verwelkomen. Het concert begint om 14.00 uur en eindigt rond 16.15 uur.

Met vriendelijke groet, namens de concertcommissie, Gerard van der Linden (mobiel: 06-50234184)

Ingevuld aanmeldingsformulier zenden aan:

Eelco Dijksterhuis, email: eelcodijksterhuis@gmail.com  (mobiel: 06-53725109)